REGULAMIN
WŁAŚCICIEL SKLEPU:
SANDRA S.C.
Małgorzata Głowacka, Bogdan Głowacki
ul. Kielecka 6/1
71-037 Szczecin
NIP: 8522600111
Regon: 321300156
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Kupującym może być osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, dalej zwana „ Klientem hurtowym ” działająca w zakresie handlu odzieżą oraz każda pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, dalej nazywana „ Klientem detalicznym ”
2. Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto ( zawierają podatek VAT).
2a.Ceny towarów dla klienta hurtowego dostępne są po zalogowaniu się. Ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy.
2b.Dla klienta detalicznego udostępniony jest WYŁĄCZNIE Sklep Outlet , ceny widoczne to ceny brutto ( zawierają podatek VAT) wyrażone w polskiej walucie. Ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy.
REJESTRACJA I ZAŁOŻENIE KONTA
1. Możliwość złożenia zamówienia oraz uzyskanie informacji o cenach hurtowych produktów następuje po rejestracji. Opcja dostępna wyłączenie dla klientów hurtowych.
2. W celu dokonania rejestracji, Klient zobowiązany jest do podania danych prowadzonej działalności gospodarczej, w szczególności numeru NIP.
3. Po weryfikacji danych złożonych przez Klienta, Sprzedawca nadaje indywidualny login oraz hasło dostępu do sklepu.
4.Rejestracja i założenie konta nie dotyczy klienta detalicznego.
ZAMÓWIENIA
1.Zamówienia hurtowe można składać za pomocą formularza na stronie sklepu przez całą dobę, poprzez wiadomość e-mail pod adresem sandrabluzki@list.pl lub telefonicznie pod numerem + 48 603912522 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 15.
1a. Zamówienia detaliczne w Sklepie Outlet można składać za pomocą formularza na stronie sklepu przez całą dobę, poprzez wiadomość e-mail pod adresem sandrabluzki@list.pl lub telefonicznie pod numerem + 48 603912522 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 15.
2. Zakupiony towar wraz z fakturą sprzedaży dla klienta hurtowego, z paragonem fiskalnym dla klienta detalicznego jest wysyłany za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD na podany przez Klienta adres dostawy.
3. Zawarcie umowy następuje z chwilą złożenia zamówienia przez Klienta.
4. Każdy klient może wprowadzić zmiany do złożonego zamówienia lub anulować złożone zamówienie droga mailową lub telefonicznie.
DOSTAWA TOWARU
1.Przesyłka zostaje wysłana po skompletowaniu zamówienia. Czas oczekiwania na dostawę zostaje każdorazowo ustalony z klientem hurtowym.
2. Dostępność każdego modelu i rozmiaru dla klienta detalicznego jest podana w momencie składania zamówienia. Jeżeli towar jest dostępny to znaczy, że jest w naszym magazynie i zostanie wysłany najpóźniej następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu należności. Ponieważ prowadzimy sprzedaż w kilku różnych miejscach możliwa jest sytuacja, że produkt kupiony w sklepie będzie niedostępny. W takiej sytuacji proponujemy zamianę na inny model, podajemy termin, w jakim kupiony produkt będzie dostępny lub tego samego dnia robimy przelew zwrotny całej wpłaconej kwoty za zakupy.
3. Koszt dostawy towaru dla klienta hurtowego i klienta detalicznego
- Opcja przy płatności payu lub przelew koszt wysyłki wynosi 21,00 zł brutto.
- Opcja płatności przy odbiorze koszt wysyłki wynosi 23,00 zł brutto.
- Wysyłka dla zamówień hurtowych powyżej 10 szt. GRATIS
- Wysyłka dla zamówień detalicznych powyżej 150,00 zł GRATIS
FORMY PŁATNOŚCI
1. Klient hurtowy dokonuje płatności dopiero po potwierdzeniu skompletowania zamówienia na podstawie wystawionej faktury VAT,
2. Klient detaliczny korzystający ze sklepu Outlet może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:
a. PayU, za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayU.pl.
b. Przelew na konto PeKaO nr 83 1950 0001 2039 0975 5000 0005
c. Za pobraniem, płatność bezpośrednio przy odbiorze paczki od kuriera.
3. Zamówienie będzie wadliwie złożone i Umowa sprzedaży nie dochodzi do skutku, w każdym przypadku gdy:
a. Klient detaliczny wybrał płatność należności przez serwis PayU.pl, a transakcja nie została autoryzowana (zaakceptowana);
b. Klient detaliczny wybrał płatność przelewem, a należność nie wpłynęła na konto SANDRA S.C. w terminie 7 dni od dnia złożenia przez Klienta zamówienia;
c. Klient hurtowy i klient detaliczny wybrał płatność przy odbiorze i nie uiścił należności kurierowi przy odbiorze;
d. Klient detaliczny i klient hurtowy podał nieprawdziwe dane teleadresowe uniemożliwiające prawidłową realizację świadczeń.
Reklamacje
1.Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe. Reklamację dotyczącą wad produktów można składać w ciągu dwóch lat od daty zakupu.
2. Nasze produkty cechuje wysoka jakość wykonania i rzadko zdarza się, że produkt jest uszkodzony, jeżeli jednak wadliwy model zostanie wysłany prosimy o odesłanie go na adres:
SANDRA S.C.
M.B. Głowaccy
ul. Kielecka 6/1
71-037 Szczecin
po uprzednim zawiadomieniu Sprzedającego telefonicznie 603912522 lub poprzez wiadomość e-mail na adres sandrabluzki@list.pl
3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni.
ZWROTY
1.Informujemy, że zgodnie z obowiązującym prawem w przypadku zakupu towaru na firmę dla klienta hurtowego prawo konsumenckie w zakresie ewentualnych zwrotów nie obowiązuje. W związku z tym, zwrot towaru nie jest możliwy.
2. Klient detaliczny ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość zgodnie art. 27. Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 24 czerwca 2014r., poz. 827), bez podania przyczyn, w terminie do 30 dni od dnia otrzymania Towaru i niezwłocznie zwrócić kupiony Towar będący w niezmienionym stanie.
a. Zwracane produkty prosimy odesłać wraz z paragonem oraz numerem konta bankowego na adres:
SANDRA S.C.
ul. Kielecka 6/1
71-037 Szczecin
po uprzednim zawiadomieniu Sprzedającego telefonicznie 603912522 lub poprzez wiadomość e-mail na adres sandrabluzki@list.pl
b. Zwracane produkty muszą być zwrócone w stanie w jakim zostały dostarczone. Nie mogą posiadać żadnych śladów użytkowania (zapachu perfum, plam, śladów prania). Bardzo prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności w trakcie przymiarki jasnych rzeczy. Może się zdarzyć, że na odzieży pozostaną ślady fluidu lub szminki. Po sprawdzeniu produktów i danych klienta detalicznego pieniądze za zakup odsyłane są w ciągu maksymalnie 14 dni na podany przez klienta numer konta.
DANE OSOBOWE
1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Klienta hurtowego i klienta detalicznego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe Klienta przetwarzane są w celu realizacji umowy, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO).
3. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.
4. W każdej chwili każdy zarejestrowany Klient hurtowy ma prawo zmiany swoich danych lub usunięcia danych osobowych ze sklepu.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem, Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się stosowaniu tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.
2. W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Klienta obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia.
3. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany regulaminu spowodowaną zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez Sprzedającego.
4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Kwestie sporne rozpatruje sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.
5. Wszystkie prawa do zdjęć oraz materiałów zamieszczonych na stronie www.sandrabluzki.pl przysługują Spółce Cywilnej SANDRA . Zabrania się wykorzystania ich na jakimkolwiek polu eksploatacji.
6. Regulamin obowiązuje od dnia 25.01.2021 roku.